Allow: .css

لباس کار زمستانه ,

menuordersearch
karpoosh.com
۱۴۰۲/۱۰/۳ یکشنبه
(0)
(0)
لباس کار زمستانه
لباس کار زمستانه

معرفی لباس کار زمستانی به شما کمک می‌کند این محصول را بهتر بشناسید. لباس کار گرم از تجهیزاتی است که در فصل زمستان، مورد استفاده کارکنان قرار می‌گیرد. با استفاده از این لباس های کار سلامت و ایمنی افراد در محیط های شغلی فراهم می‌شود. همانطور که می‌دانید کارگران بیشتر اوقات خود را در مخیط کار می‌گذرانند.

توجه نمایید که باتوجه به جو شرایط شغلی خود باید متناسب ترین نوع لباس را انتخاب نمایید. در محیط های بارانی و برفی علاوه بر استفاده از لباس کار گرم، باید از کفش و کلاه کار زمستانه نیز استفاده نمایید.که در مطالب بعددرباره این محصولات مجموعه کارپوشرا معرفی خواهیم کرد

آشنایی با انواع لباس کار زمستانی

معرفی لباس کار زمستانی باتوجه به میزان سرما و نوع دوخت، به چند دسته رایج تقسیم می‌شوند. در این بخش به آشنایی با گرم بودن لباس های کار زمستانی می‌پردازیم. لازم به ذکر است که انواع لباس های کار گرم باتوجه به طراحی دوخت از یکدیگر متمایز می‌شوند.

کاپشن کار زمستانی

کاپشن کارگری یکی از پرمصرف ترین انواع این تجهیزات است. لازم به ذکر است که در بازار این تجهیزات را با نام اسپیلت شلوار نیز می‌شناسند. این نمونه از لباس های گرم زمستانه در چند نوع مختلف به بازار عرضه شده اند. اسپیلت شلوار نمدی و خزدار از رایج ترین انواع این محصول هستند. انواع این لباس ها براساس آستری استفاده شده در دوخت آنها از یکدیگر متمایز می‌شوند.

کاپشن شلوار

در این بخش به معرفی لباس کار زمستانی به صورت کاپشن و شلوار این نمونه از لباس های کار مناسب زمستان برای افرادی مناسب است که در طول روز ساعات مشخصی را در فضای آزاد مشغول هستند. همچنین افرادی که در صورت بارش باران هم مجبور به دادامه فعالیت هستند، از این کاپشن ها استفاده می‌کنند. از این رو جنس رویه این کاپشن ها از نوع ضدآب و شمعی تهیه می‌شود.

آستر داخلی این کاپشن ها توسط خز پوشش داده شده است تا گرمای مناسبی را برای کارکنان فراهم کند. پیک های موتوری، نصاب کارگاه های مختلف و مواردی از این قبیل، از این کاپشن ها استفاده می‌کنند.

بادگیر مردانه

پس از بررسی لباس کار کاپشن زمستانی به معرفی انواع بادگیر این تجهیزات می‌پردازیم. بادگیر نوعی لباس کار زمستانی مردانه است و در مناطقی که باران زیادی می‌بارد، استفاده می‌شود. معمولاً این بادگیرها در مناطقی مانند شمال کشور که بارندگی زیاد است، کاربرد دارد. معمولاً ماهیگیرها از بادگیر استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که پارچه این لباس ها از نوع شمعی تولید می‌شود و دوخت آنها کاملاً ریز است تا آب به داخل بادگیر نفوذ نکند.

بادگیر شلوار

در این بخش به معرفی لباس کار زمستانی به صورت بادگیر و شلوار می‌پردازیم. این نمونه مانند نوع قبلی است با این تفاوت که شلوار به همراه دارد. این نوع از بادگیرها نیز از خاصیت ضد آب برخوردار هستند. در ساختار این بادگیرها از پارچه شمعی پشت لاستیک استفاده می‌شود. هنگام خرید توجه نمایید که محصول انتخابی شما تک لایه نباشد. زیرا مقاومت ضد آب پایینی دارد و آب را به راحتی عبور می‌دهد.

کاپشن مهندسی

کاپشن های مهندسی از دیگر نمونه های لباس گرم زمستانی مردانه هستند. این تجهیزات به صورت تک طراحی و تولید می‌شوند. در ساختار این لباس از دو نوع آستری لایکو و مخمل استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که رویه این کاپشن ها به طور معمول از متریال کتان است.

معیار لباسکار زمستانی

در انتخاب لباس کار زمستانی باید به جنس پارچه که ضداب بودن یکی از معبارهای مهم است

دوام پارچه وزن پارچه که علاوه بر گرمایش بالا باید سبک باشد

داخل تمامی لباس کارهای زمستانی یک لایه پشم شیشه یا خز وجود دارد

با مراجعه به سایت کارپوش میتوانید انواع کالاها و لباسکارایمنی را مشاهده کنید.

 

برای ثبت سفارش میتوانید بصورت حضوری تلفنی و از طریق سایت واتساپ اقدام نمایید.

02632402558

09124907274

09372552701

 

 

 

 

 

 

 

 

کاپشن شلوار زمستانی
کاپشن شلوار زمستانی
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatfacebooktwitertelegramgoogleinstagramwhatsup
logo

آدرس های محل فعالیت:
1) کرج خيابان فاطميه سراي فروتن پلاک 1
2) کرج خيابان فاطميه سراي فروتن پلاک 7 (دفتر مرکزی)
3) کرج خيابان فاطميه سراي فروتن پلاک 12
4) کرج بین سه راه گوهردشت و دهقان ويلاي اول
5) کرج کيلومتر 23 جاده مخصوص تهران- کرج روبروي پمپ بنزين
6) زنجان پایین تر از میدان سپاه-روبروی اداره برق-پلاک 33
7) تهران جاده ساوه - رباط کريم صالحيه خيابان بختياري
8) واحد در حال احداث در اصفهان
9 ) واحد در حال احداث در مشهد مقدس
10) واحد در حال احداث در اهواز
تلفن هاي تماس:
0912-490-7274 مدیریت فروش محمدمهدی محمدی
026-32402558(خط ویژه)
0937-255-2701 کلیه پیامرسان های داخلی و خارجی
info@karpoosh.com
Email:mahdimohamadi13656@gmail.com